cropped-Fanoshop_logo_lila.png
Search
Close this search box.

Canvapohjat, autokorjaamoille 20 + 20 kpl

LISÄÄ ASIAKKAITA AMMATTIMAISELLA SOMEILMEELLÄ

Kukapa ei kaipasi autolleen huoltoa, vikojen korjausta, pesua tai hellää hoivaa aina tasaisin väliajoin?

Autojen keski-ikä on Suomessa kasvanut yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2008 nostaen henkilöautojen keski-iän n. 12 vuoteen. Kaikki eivät siis todellakaan käytä autoaan merkkihuolloissa, sillä suurin osa ihmisistä ajaa käytetyllä autolla, joille merkkikorjaamoiden huoltohinnat ovat utopiaa. Miksi et siis toisi omaa, merkkikorjaamoita huokeampaa, mutta silti yhtä laadukasta autokorjaamoasi paremmin esille somessa saaden uusia asiakkaita?

Ostaessasi ladattavan kuvapohjapaketin, voit ladata pohjat enintään kolme (3) kertaa (esim. kolmelle eri Canva-käyttäjätilille). Tilauksen yhteydessä saat linkin, jonka kautta pohjien lataus onnistuu. Linkki on voimassa kaksi (2) viikkoa ostosta.

 

14,90  sis alv 24%

Tutustu myös näihin

Canvapohjat, autokorjaamoille 20 + 20 kpl

LISÄÄ ASIAKKAITA AMMATTIMAISELLA SOMEILMEELLÄ

Kukapa ei kaipasi autolleen huoltoa, vikojen korjausta, pesua tai hellää hoivaa aina tasaisin väliajoin?

Autojen keski-ikä on Suomessa kasvanut yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2008 nostaen henkilöautojen keski-iän n. 12 vuoteen. Kaikki eivät siis todellakaan käytä autoaan merkkihuolloissa, sillä suurin osa ihmisistä ajaa käytetyllä autolla, joille merkkikorjaamoiden huoltohinnat ovat utopiaa. Miksi et siis toisi omaa, merkkikorjaamoita huokeampaa, mutta silti yhtä laadukasta autokorjaamoasi paremmin esille somessa saaden uusia asiakkaita?

Yhä useampi löytää palveluntarjoajansa viidakkorummulla – kaveri kertoi, että tuntee hyvän autokorjaajan. Tuo on parasta markkinointia minkä yritys voi saada, mutta harva saa eurot viivan alle vain pelkillä suosituksilla. Siksi on tärkeää viestiä yrityksen olemassa olosta ja markkinoida palveluita myös sosiaalisessa mediassa.

Esimerkiksi Instagramissa on suomalaisia aktiivisia käyttäjiä n. 3 miljoonaa henkilöä. Liikennekäytössä olevia autoja on n. 5 miljoonaa kappaletta. Siinä riittää asiakkaita, mutta tärkeintä on saada heidät tulemaan juuri sinun palveluidesi ääreen. Some on oiva paikka tavoittaa suuri asiakaskunta ja mitä houkuttelevampi on someilme, sitä varmemmin löytyy palveluiden käyttäjät!

Ei ole yhdentekevää mitä ja minkälaisia kuvia sinne someen tuuttaa. Jokaisella yrityksellä on brändi – siis yleinen mielipide, joka muodostuu asiakaskunnan mielissä, yritykset voivat lähinnä vain ohjata sitä haluamaansa suuntaan tietoisilla päätöksillä. Someilme on yksi niistä, tärkeä elementti brändin rakennuksessa.

Olemme luoneet ratkaisun helpottamaan autokorjaamoalan yrittäjien arkea tuomalla tarjolle 20+20 valmista ja mietittyä kuvapohjaa, joiden avulla someilme on suorastaan helppo rakentaa yhtenäiseksi ja toimivaksi kokonaisuudeksi. Kuvamaailmaksi on valittu suorat toiminnan kuvat autohuollon maailmasta; öljyisiä käsiä konepellin alla, työkaluja, renkaita ja kiillotusliinoja. Ilme on kotimaisen sininen, joka värinä kuvastaa menestystä ja itsevarmuutta. Sininen väri viestii myös totuutta, luotettavuutta ja rauhoittaa mieltä. Hyvin toimiva siis juuri autoja ja niiden turvallisuutta miettien! Jos sininen väri ei kuitenkaan ole juuri sinun yrityksesi väri, niin muutamalla hiiren klikkauksella väri vaihtuu toiseksi!

Kuvissa on myös valmiit paikat teksteille, joissa voit korostaa tärkeimpiä asioita, kuten vuosihuoltoja, muistutuksia renkaiden vaihdon ajanvarauksesta tai vaikkapa tarjous pesusta ja siivouksesta. Pohjien muokkaaminen saumattomasti vaatii maksullisen Canva-käyttäjätilin.

Klikkaa tästä ostoskoriin valmis 20+20 setti ja pääset aloittamaan uusien asiakkaiden löytämisen!

14,90  sis alv 24%