cropped-Fanoshop_logo_lila.png
Search
Close this search box.

Myynti- ja toimitusehdot

FANO OY 3013265-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy erilaisia askartelutuotteita, verkkovalmennuksia,
ladattavia e-oppaita sekä markkinointipalveluita yrityksille ja yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.

Tuotteiden ja palveluiden hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita.

Fano Oy:n verkkokaupassa myytävillä tuotteilla (huom. Ei koske ladattavia digituotteita) on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus on mahdollista vain, mikäli tuotepakkaus ja tuote ovat täysin uutta vastaavassa kunnossa. Palautuskuluista vastaa ostaja. 

Toimitusaika 2-6 arkipäivää tuotteesta riippuen. Ladattavat digituotteet toimitetaan sähköpostiin välittömästi tilauksen maksun jälkeen. 

Postimaksu toimitustavasta riippuen 3,90-6,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin.

Fano Oy:n verkkokaupassa koskevia digi-tuotteita ei koske samat peruutusehdot, kuin normaalissa kuluttajakaupassa. Lue tarkemmin kohdasta Tilauksen peruuttaminen, palauttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot ennen tilauksen vahvistamista, sillä vahvistaessa tilauksesi hyväksyt ehdot.

Verkkokaupan yhteystiedot

  • www.fanoshop.fi
  • Sähköposti: tilaukset(at)fanoshop.fi
  • Postiosoite: Seuralantie 5 Pl 322, 60200 Seinäjoki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet tai palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot sekä tuotteiden hinnat.

Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää
maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat


Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma
Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli
maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen  kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:a erässä, alkaen 9,90 eur/kk.

Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90 % luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Fano Oy:n verkkokaupassa myytävien tuotteiden (huom. Ei koske digituotteita) toimitusaika on 2-6 arkipäivää.
Postimaksu 3,90-6,90€ maksutavasta riippuen. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin.

Maksettuasi ostoksesi, lähetämme sähköpostiisi linkin oppaan lataukseen tai lisätietoa liittyen ostamaasi verkkovalmennukseen tai tuotteeseen liittyen. Toimitamme antamaasi sähköpostiin tärkeitä ohjeita verkkovalmennukseen osallistumiseen tai tuotteeseen liittyen, joten muistathan tarkistaa myös roskapostin.

Mikäli tuote on kadonnut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa tilaukset(at)fanoshop.fi. Vastaamme yhteydenottoihin pääsääntöisesti arkisin klo 9 – 17.

Tilauksen peruuttaminen, palauttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Fano Oy:n verkkokaupassa myytävillä tuotteilla (huom. Ei koske digituotteita) on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus on mahdollista vain, mikäli tuotepakkaus ja tuote ovat täysin uutta vastaavassa kunnossa. Palautuskuluista vastaa ostaja. 

Digituotteissa kuluttajalla ei ole Suomen kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän vaihto- ja palautusoikeutta, koska kyseessä on digituote, jonka asiakas saa käyttöönsä välittömästi.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä tilaukset@fanoshop.fi.

Lue tarkasti seuraava ennen tilauksen tekoa:

hyväksyessäsi tilauksen, osassa myynnissä olevista digituotteistamme luovut 14 päivän peruuttamisoikeudesta, mikäli ostoksesi koskee suoraan sähköpostiin toimitettavaa ladattavaa opasta tai välittömästi käyttöösi toimitettavaa valmennusmateriaalia. Tarkista aina tuotekohtaisesti, onko ko. tuotteessa rahat takaisin takuu tai peruutusoikeus voimassa.

Lisätietoja digituotteiden peruutusoikeudesta https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Digitaalisilla tuotteilla on kuluttajansuojan mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus, mikäli Fano Oy ei ole aloittanut digitaalisen tuotteen toimittamista tai kuluttajalle ei ole Fano Oy toimesta kerrottu, että peruutusehto poistuu, kun tuotteen toimittaminen aloitetaan.

Mikäli asiakas saa digitaalisen tuotteen käyttöönsä välittömästi oston jälkeen, kuluttajansuojan mukaista 14 päivän peruuttamisoikeutta ei ole, ellei yritys ole sitä itse erikseen antanut.

Muiden tuotteiden ja palveluiden kohdalla kuluttajan 14 päivän peruuttamisoikeus on voimassa. Hyväksymällä nämä ehdot hyväksyt, että peruutusehto poistuu samalla hetkellä, kun Fano Oy aloittaa tuotteen toimittamisen. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, tuotteiden osto tulee keskeyttää välittömästi.

Jos haluat peruuttaa ostoksesi, ota yhteyttä välittömästi sähköpostilla tilaukset(at)fanoshop.fi ja kerro selkeästi, minkä tuotteen haluat peruuttaa sekä mille tilille rahat palautetaan. Peruuttaminen on mahdollista vain, mikäli tuotteen toimitusta ei ole ehditty aloittaa.

Peruutuksen yhteydessä kerro tarkasti nimesi, yhteystietosi, sekä tilinumero, joka tulee ilmoittaa IBAN muodossa. Huomioithan, että palveluiden maksamatta jättäminen ei ole riittävä peruutusilmoitus.

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista ja palveluista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tilaukset(at)fanoshop.fi. Kuluttajalla on tarvittaessa oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.