Search
Close this search box.
Sale!

Kriisiviestinnän työkirja (ladattava)

Miten pienyrittäjä voi varautua somemyrskyihin?

 

Somessa yrityksiä vaanii kohut, myrskyt ja julkiset riepottelut. Somemaailman kansalaiset ovat valppaana 24/7 ja media on valmis tarttumaan kaikkeen mehukkaaseen.

Koko somea olisi helpompi ehkä välttää, mutta se ei ole vaihtoehto, jos aiot markkinoida yritystäsi somealustoilla. Somemyrskyyn voi joutua myös siitä huolimatta, ettei yrityksesi ole somessa – asiakkaasi nimittäin ovat siellä varmasti.

Kriisiviestinnän työkirja on sekä opas että tehtäväkirja yksissä kansissa. Kriisiviestinnän työkirja sopii kaikille pienyrittäjille, jotka haluavat oppia selviytymään somemyrskyistä tai pyrkiä estämään niiden syntymistä.

Maineriskit ovat someajan suurimpia uhkia yrityksille, mutta monet eivät siitä huolimatta ole varautuneet kriisiviestintään. Pahimmillaan maineriskistä kehkeytyy mainekriisi, jonka vuoksi yritys menettää tulonsa, asiakkaidensa luottamuksen ja vaivalla rakennetun maineensa. Hyvämaineisesta yrityksestä tulee nopeasti huonomaineinen.

Kriisiviestinnän työkirja tarjoaa sinulle teoriaa, tosielämän esimerkkejä ja pohdintatehtäviä. Työkirjan tarkoituksena on antaa sinulle perusteet somemaailman kriisiviestintään, mutta myös haastaa sinut miettimään, mitä maineriskejä omaan yritykseesi liittyy, miten niitä voi ennaltaehkäistä ja miten kriisiviestintäsuunnitelma luodaan.

Kriisiviestinnän työkirja on toistaiseksi saatavilla vain ladattavana, digitaalisena tuotteena.

Pystyt lataamaan työkirjan täydennettävänä PDF-tiedostona välittömästi ostamisen jälkeen.

39,90  sis alv 24%

30 pv alin hinta: 39,90 .

Kriisiviestinnän työkirja (ladattava)

Kriisiviestinnän työkirja tarjoaa työvälineet mainekriisistä selviämiseen. Vieläkin parempaa on se, että työkirja auttaa sinua tunnistamaan potentiaaliset maineriskit ja ymmärtämään, miten voit ennaltaehkäistä niitä. Näkökulmana kaikkeen kirjassa on sosiaalinen media ja sieltä alkunsa saavat somemyrskyt.

Kriisiviestinnän työkirja ei ole sisällöltään pelkkää teoriaa. Ja sekin teoriaosuus, joka kirjasta löytyy, on helppolukuista ja ymmärrettävää. Ei vaikeita termejä tai ammattisanastoa, vaan jokaiselle yrittäjälle suunniteltua helposti lähestyttävää tekstiä.

Työkirja nimensä mukaisesti laittaa sinut töihin. Työkirjasta löytyvät pohdintatehtävät auttavat sinua hahmottamaan, ymmärtämään ja muistamaan asiat paremmin oman toimialasi näkökulmasta. Maineriskeille on aina olemassa joku syy, ja jos onnistut löytämään ja korjaamaan syyn ajoissa, parhaimmillaan vältät kriisin kokonaan.

Tosielämän esimerkit voivat olla sinulle ennestään tuttuja, mutta nyt voit teorian ohella arvioida niitä uudesta näkökulmasta. Mitä sinä tekisit, jos markkinointikampanja loukkaisi asiakkaita? Mitä jos henkilökohtaisesta elämästäsi muodostuisi yritystäsi koskettava kohu? Onko mahdollista, että mainekriisi onkin yrityksellesi hyvä asia?

Kriisiviestinnän työkirja on sähköpostiin toimitettava itse täytettävä PDF-tiedosto, joka sisältää mm.

  • Esimerkkejä somemyrskyistä, kertomuksia vääristä toimintatavoista
  • Tehtäviä liittyen maineen rakentamiseen, sidosryhmiin, maineriskeihin ja kriisiviestintäsuunnitelmaan
  • Ohjeita hyvään viestintätapaan, tiedottamiseen ja somessa toimimiseen
  • Teoriaa maineesta, kriiseistä, viestintästrategiasta ja kriisiviestintäsuunnitelmasta

Työkirja on digitaalinen tuote, jolla ei ole palautusoikeutta.

Ostohetkellä sitoudut päätökseen ostaa tuotteen, jolla ei ole kuluttajansuojalain suomaa palautusoikeutta, koska kyse on digitaalisesta tuotteesta, jonka toimitus aloitetaan välittömästi maksun jälkeen.

Lisätietoja https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/#peruuttamisoikeus-digitaalinen

HUOM! Jotta saat täytettyä työkirjaa helposti tietokoneellasi tai puhelimella, lataa ilmainen Adobe Acrobat-ohjelma laitteellesi. Vaihtoehtoisesti työkirjan voi tulostaa ja täyttää perinteisesti käsin kirjoittamalla.

39,90  sis alv 24%

30 pv alin hinta: 39,90 .