Yrityksen brändi on monesta osa-alueesta koostuva kokonaisuus, joka muodostuu ihmisten mielissä jokaisessa kohtaamisessa.
Tiesitkö, että asiakkaat saattavat kohdata brändisi useita kertoja ennen ostopäätöstä ja jokainen kohtaaminen vaikuttaa joko positiivisen mielikuvan vahvistamiseksi tai heikentämiseksi? Haluat varmasti yrityksesi brändin avulla vahvistaa asiakkaan ostopäätöstä ja luoda luotettavan, vahvan imagon yrityksesi ympärille.
Sen luominen ja ylläpito on brändinhallintaa.
Brändinhallinnan työkirja on pienyrittäjille suunnattu apuväline oman brändin kehittämiseen. Millainen on yrityksesi tämän hetkinen brändi? Kokevatko asiakkaat brändisi samalla tavalla kuin sinä, vai olisiko ilmeessä tai viestinnässä vielä parannettavaa, että viestintäsi on yhtenäistä, selkeää ja ohjaa ostopäätökseen?
Tuotteiden ja palveluiden vahva brändi on myös kilpailuetu. Se on aineeton pääoma, jota on mahdotonta matkia. Brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti, ota tämä työkirja brändityön avuksi.
Brändinhallinnan työkirja on sähköpostiin toimitettava itse muokattava ja täytettävä PDF-tiedosto, joka sisältää mm.
- brändistrategia kokonaisuutena
- yrityksen brändin nykyhetken tilanne – missä ollaan nyt
- kuinka yrityksen brändi näkyy viestinnässä eri kohderyhmille
- millainen brändi haluaa olla (tavoite) ja miksi
- millainen on brändin visuaalinen ilme
- millainen on brändin tapa ja tyyli kommunikoida
- brändin oma tarina
- brändilupaus
- arvot, visio ja missio
- sekä paljon muuta yrityksen brändin kirkastamisen tueksi
Työkirja on digitaalinen tuote, jolla ei ole palautusoikeutta.
Ostohetkellä sitoudut päätökseen ostaa tuotteen, jolla ei ole kuluttajansuojalain suomaa palautusoikeutta, koska kyse on digitaalisesta tuotteesta, jonka toimitus aloitetaan välittömästi maksun jälkeen.
Lisätietoja https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/#peruuttamisoikeus-digitaalinen
HUOM! Jotta saat täytettyä työkirjaa helposti tietokoneellasi tai puhelimella, lataa ilmainen Adobe Acrobat-ohjelma laitteellesi. Vaihtoehtoisesti työkirjan voi tulostaa ja täyttää perinteisesti käsin kirjoittamalla.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.