Brändinhallinnan työkirja (ladattava)

Yrityksen brändin kokonaisuus hukassa? Uusi yritys suunnitteilla, mutta miten luoda yhtenäinen, kiinnostava brändi?

Brändinhallinnan työkirja auttaa sinua luomaan uuden tai kehittämään olemassa olevan yrityksen brändiviestinnän kokonaisuus yhtenäiseksi, asiakasta kiinnostavaksi ja tehokkaaksi kokonaisuudeksi.

Brändinhallinnan työkirja on digitaalinen ”planneri”, johon voit erilaisten kysymysten ja opastettujen tehtävien avulla suunnitella yrityksesi toimintaa brändin ja viestinnän näkökulmasta. Saat tärkeitä neuvoja ja vinkkejä markkinointiisi sekä asiakaskokemuksen ja brändin strategian kehittämiseen.

Saat ladata työkirjan täydennettävänä pdf-tiedostona heti oston jälkeen.

Digitaalinen tuote.

49,90 

Brändinhallinnan työkirja (ladattava)

Yrityksen brändi on monesta osa-alueesta koostuva kokonaisuus, joka muodostuu ihmisten mielissä jokaisessa kohtaamisessa.

Tiesitkö, että asiakkaat saattavat kohdata brändisi useita kertoja ennen ostopäätöstä ja jokainen kohtaaminen vaikuttaa joko positiivisen mielikuvan vahvistamiseksi tai heikentämiseksi? Haluat varmasti yrityksesi brändin avulla vahvistaa asiakkaan ostopäätöstä ja luoda luotettavan, vahvan imagon yrityksesi ympärille.

Sen luominen ja ylläpito on brändinhallintaa.

Brändinhallinnan työkirja on pienyrittäjille suunnattu apuväline oman brändin kehittämiseen. Millainen on yrityksesi tämän hetkinen brändi? Kokevatko asiakkaat brändisi samalla tavalla kuin sinä, vai olisiko ilmeessä tai viestinnässä vielä parannettavaa, että viestintäsi on yhtenäistä, selkeää ja ohjaa ostopäätökseen?

Tuotteiden ja palveluiden vahva brändi on myös kilpailuetu. Se on aineeton pääoma, jota on mahdotonta matkia. Brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti, ota tämä työkirja brändityön avuksi.

Brändinhallinnan työkirja on sähköpostiin toimitettava itse muokattava ja täytettävä PDF-tiedosto, joka sisältää mm.

  • brändistrategia kokonaisuutena
  • yrityksen brändin nykyhetken tilanne – missä ollaan nyt
  • kuinka yrityksen brändi näkyy viestinnässä eri kohderyhmille
  • millainen brändi haluaa olla (tavoite) ja miksi
  • millainen on brändin visuaalinen ilme
  • millainen on brändin tapa ja tyyli kommunikoida
  • brändin oma tarina
  • brändilupaus
  • arvot, visio ja missio
  • sekä paljon muuta yrityksen brändin kirkastamisen tueksi

Työkirja on digitaalinen tuote, jolla ei ole palautusoikeutta.

Ostohetkellä sitoudut päätökseen ostaa tuotteen, jolla ei ole kuluttajansuojalain suomaa palautusoikeutta, koska kyse on digitaalisesta tuotteesta, jonka toimitus aloitetaan välittömästi maksun jälkeen.

Lisätietoja https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/#peruuttamisoikeus-digitaalinen

HUOM! Jotta saat täytettyä työkirjaa helposti tietokoneellasi tai puhelimella, lataa ilmainen Adobe Acrobat-ohjelma laitteellesi. Vaihtoehtoisesti työkirjan voi tulostaa ja täyttää perinteisesti käsin kirjoittamalla.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Brändinhallinnan työkirja (ladattava)”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *